loading...
اسیرسرنوشت
یاس بازدید : 5 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید داغ دلم علی عبدالمالکی

 
به آسانی دانلود کنید آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام آهنگ :|: داغ دلم :|: از سایت سانجا موزیک
 
داغ دلم داره تازه میشه قراره بازم ببینمش فکر نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش همون که رفت و دلمو شکست
رفتو رو اشکام چشاشو بست همون که دلتنگشم همش داغ دلم داره تازه میشه
بازم چه خوابی دیده برام چه نقشه ای باز کشیده برام قراره باز چی سرم بیاد این دفعه از جونم چی میخواد داغ دلم داره تازه میشه
خاطره هاش یادم نمیره میترسم این بار ببینمش دوباره دستامو بگیره داغ دلم داره تازه میشه قراره بازم ببینمش فکر نکنم طاقت بیارم
این دفعه میمیرم از غمش همون که رفت و دلم و شکست رفت و رو اشکام چشاشو بست همون که دلتنگشم همش داغ دلم داره تازه میشه
 
دانلود آهنگ جدید  داغ دلم علی عبدالمالکی
 
ارسال شده در مورخه : Saturday 19 October 2013

Download...

 

دانلود آهنگ جدید نزار بمونم تو کما حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری  با نام نزار بمونم تو کما هم اکنون از سانجا موزیک
 
خیلی وقته نفساتو کم دارم واسه من آخه مثل تو کی میشه آخه کی مثل تو پاک و مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه تو یه احساس عجیبی که برام معنی سادگیو نجابتی تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه اشتباه با شرافتی نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده زندگیمو فقط چشات به من میتونه پس یده نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم بیا تو دستمو بگیر هر چی بخوای همون میشم
 
دانلود آهنگ های جدید نزار بمونم تو کما با صدای حمید عسکری
ارسال شده در مورخه : Saturday 19 October 2013

Download...

 

دانلود آهنگ جدید حتی احمد پارسا

دانلود آهنگ جدید احمد پارسا حتی

 

 آهنگ جدید احمد پارسا بانام حتی هم اکنون میتوانید این آهنگ را دانلود کنید

خاطره هات نمیشه پاک از تو سرم حتی زیر خاک

رفتی شدم تنها ترین مرد زمین تنهاترین

این روزگار گرفت از من دست تو رو 

ای نفس دیگه بس طعم این همه بی کسی

ای نفس دیگه هیچ وقت به اون که میخوای نمیرسی

دانلود آهنگ جدید حتی احمد پارسا

 
ارسال شده در مورخه : Saturday 19 October 2013

Download...

 

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری گذشته ها

 
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری گذشته ها
 
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام گذشته ها
 
گذشته ها رو دوره کن روزهای خوبمون گذشت یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره برنگشت
 
تموم خاطرات تو گذشته با مرور من بدون تو به سر رسید روزای سوت و کور من روزای …
 
بازم تو خواب من با قدم بزن آروم و سر به زیر می میرم از غمو بی خود سراغمو از آدما نگیر
 
دوباره بی قراری و دوباره گریه های من نمیدونم چرا به تو نمیرسه صدای من
 
نگفته های قلبمو نمیدونم به کی بگم دلم همیشه روشنه دوباره می رسیم به هم
 
بازم تو خواب من با قدم بزن آروم و سر به زیر می میرم از غمو بی خود سراغمو از آدما نگیر
 
 
دانلود آهنگ جدید:احسان خواجه امیری:گذشته ها:دانلود آهنگ:احسان خواجه امیری گذشته ها:آهنگ احسان خواجه امیری گذشته ها
 
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام گذشته ها
 
ترانه سرا  حسین غیاثی ، آهنگساز : مهرداد نصرتی ، تنظیم : هومن نامداری ، میکس و مستر : آرش پاکزاد
ارسال شده در مورخه : Sunday 06 October 2013

Download...

 

دانلود آهنگ مهدی مقدم مهدی شکوهی مسیر بهشت

دانلود آهنگ مهدی مقدم مهدی شکوهی مسیر بهشت
 
دانلود آهنگ جدیدمهدی مقدم مهدی شکوهی مسیر بهشت
 
دانلود آهنگ جدید  فوق العاده زیبای مهدی مقدم به  همراهی مــــهدی شکوهی مسیر بهشت
 
مهدی مقدم و مهدی شکوهی مسیر بهشت
 
مسیر بهشت از کنار تو چه راحت هواتو نفس میکشم
 
پای هر کی غیر از تو باشه وسط بهم شک نکن پامو پس میکشم
 
کسی که حالا روبروی تو مگه میشه جز تو تصور کنه
 
بخواد هم نمیتونه تنهایی شو به جز تو با هیشکی دیگه پر کنه
 
کی میدونه من عاشق کی شدم کی میتونه حتی شبیه ات بشه
 
چه عطری زدی به خودت که فقط منو قلبمو سمت تو میکشه
 
منو آماده ی لحظه های تو ام تو که لحظه هامو عوض میکنی
 
تو هر وقت اراده کنی با نگات مسیر نگامو عوض میکنی
ارسال شده در مورخه : Sunday 06 October 2013

Download...

 

دانلود آهنگ جدید علی باقری سعید امین میشه حست کرد

دانلود آهنگ جدید علی باقری سعید امین میشه حست کرد

دانلود آهنگ جدید و شاد و فوق العاده زیبای سعید امین و علی باقری با نام میشه حست کرد
ملودی و تنظیم : علی باقری – شعر: ایمان خسروی
برای دانلود آهنگ به ادامه برید

ارسال شده در مورخه : Friday 27 September 2013 Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوستان بهترین مدیرنازی کدام هست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 883